sobota 10. mája 2014

O autorovi

Zdravím. 

Rád by som sa predstavil. Aspoň nakoľko mi to moja uzavretosť a nutnosť zdôvodniť vznik tohto blogu prikazuje.


 


Volám sa Milan, väčšina svetovej populácie, s ktorou som v kontakte, ma volá Olaff. Som celkom aktívny človek s kopou záujmov pomerne širokého a zdanlivo nesúvisiaceho obsahu. Prioritou medzi nimi je však reenactment, predovšetkým reenactment pešieho vojaka západného typu z čias Tridsaťročnej vojny (1618-1648). Zámerne píšem o pešiakovi, keďže som jednak začínal od píky (doslova), jednak sa na bojiskách a podujatiach celkovo objavujem aj na iných postoch, ako je situáciou najčastejšie žiadaný mušketier. Ako "vojak" mám za sebou pomerne pestrú minulosť, niekoľko posledných rokov "bojujem" pod praporom regimentu Gen. Mortaigne, pre ktorého historickú predlohu je práve rok 1645 obzvlášť dôležitý.





O čom by tento blog mal byť a ako dlho mu to vydrží, to sa zrejme uvidí. S trochou optimizmu a azda i šťastia by mohol slúžiť na prezentáciu období, ktorým sa venujem ja a ľudia okolo mňa, ale i reenactmentu ako takého.

Olaff

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára