streda 27. augusta 2014

Košické posedenie v prírode

I napriek nie práve priaznivému počasiu sa konal v Košiciach skromný piknik situovaný do 17. storočia. Mne síce kvôli práci účasť nevyšla, no aspoň som sa čosi málo na realizácii podieľal. To znamená, že som Baške, ktorú na záberoch tiež nenájdete, keďže sú všetky jej, asistoval pri príprave jedál a nápojov pre tento piknik. Hypocras, domáci marcipán, jablkový koláč, pečeňovo-brusnicová paštéta a sušené mäso, týmto všetkým sme obohatili nedeľný stôl.


I napriek neúčasti si dovolím poznamenať, že ma táto malinká akcia veľa naučila, mnohé mi dala a náležite ma inšpirovala k práci na nových projektoch. A to bez ohľadu na to, ako veľmi neznášam toto v poslednom čase prehnane používané slovo...;)














Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára